Ads Top

Angielski w karteczkach

Dzisiaj mam dla was recenzjÄ™ kolejnego produktu typu 'fiszki' na polskim rynku. Tym razem jest to Angielski w karteczkach.





Do przetestowania dostałam dwa zestawy:

          •  Angielski w karteczkach dla poczÄ…tkujÄ…cych 1 (odpowiadajÄ…cy poziomowi A1 CEF)
          • Angielski w karteczkach dla poczÄ…tkujÄ…cych 2 (odpowiadajÄ…cy poziomowi A2 CEF)

 

 

Oba zestawy obejmujÄ…:

  • po 1000 fiszek/karteczek ze sÅ‚ownictwem dla poczÄ…tkujÄ…cych
  • kolorowe przekÅ‚adki do segregowania fiszek (podziaÅ‚ na 4 kategorie: do nauki, uczÄ™ sie, powtarzam i umiem)
  • mini CD z nagraniami wymowy
  • przenoÅ›ne etui ze smyczÄ…
  • kod do strony internetowej na pobranie mp3 z nagraniami wymowy






Na plus:

  • dokÅ‚adna instrukcja 'obsÅ‚ugi' 'Jak sie uczyć?'
  • cztery karteczki do podziaÅ‚u materiaÅ‚u (a nie tylko dwie)
  • na wiÄ™kszoÅ›ci karteczek odnajdziemy przykÅ‚ad zdania z danym wyrazem
  • nierzadko mamy podane na karteczce inne znaczenia danego sÅ‚owa (w moim zestawie dla poczÄ…tkujÄ…cych byÅ‚o maksymalnie do trzech znaczeÅ„ na kilku fiszkach)
  • estetyczne opakowanie
  • etui ze smyczÄ… - z jednej strony fajny pomysÅ‚, bo możemy zabrać ze sobÄ… trochÄ™ karteczek do nauki w autobusie, samochodzie lub w pracy. Z drugiej strony pomysÅ‚ noszenia smyczy nie do każdego bÄ™dzie przemawiaÅ‚ (ja po kilku dniach noszenia smyczy z karteczkami w torbie odpieÅ‚am smycz kompletnie i nosiÅ‚am samo etui w kieszeni kurtki - i to rozwiÄ…zanie okazaÅ‚o siÄ™ wyÅ›mienite, karteczki nie gięły siÄ™ i byÅ‚y zawsze pod rÄ™kÄ… - nie raz je przekÅ‚adaÅ‚am czekajÄ…c w kolejce ;)



Na minus:

  • wydaje mi siÄ™, że papier mógÅ‚by być sztywniejszy - po niedÅ‚ugim czasie karteczki sÄ… już pogiÄ™te
  • jak dla mnie wygodniejsza jest transkrypcja fonetyczna podana bezpoÅ›rednio na karteczce i ewentualnie odnoÅ›nik do nagrania z wymowÄ… - tutaj na karteczce mamy tylko odnoÅ›nik, może jestem leniem ale na szybko po prostu nie chciaÅ‚o mi siÄ™ szukać i sprawdzać wymowy na pÅ‚ycie/mp3
  • nagrania wymowy zawierajÄ… tylko sÅ‚owa angielskie (wiem, że wielu uczniów uwielbia zgrywać mp3 z takich materiałów i sÅ‚uchać w aucie lub na urzÄ…dzeniach przenoÅ›nych
  • nie na każdej fiszcze jest przykÅ‚ad zdania
  • wiem, że bÄ™dÄ™ tutaj upierdliwa (jak zawsze w tym przypadku), ale nadal bÄ™dÄ™ czekać na fiszki/karteczki do nauki, które bÄ™dÄ… kolorowe i bÄ™dÄ… zawieraÅ‚y chociażby znikome obrazki/rysunki/ilustracje

Dla kogo:


  • raczej dla mÅ‚odych/mÅ‚odych duchem (i wszystkich którzy siÄ™ do nich przekonajÄ… oczywiÅ›cie, ale raczej trudno bÄ™dzie siÄ™ do nich przyzwyczaić i z nich korzystać naszym kochanym seniorom. Rynek w tym wzglÄ™dzie jest bezlitosny i nadal jest jeszcze ogrom rzeczy do zrobienia w tym zakresie.)
  • dla wielbicieli sposobu uczenia siÄ™ słówek za pomocÄ… wszelkiego rodzaju fiszek

Gdzie kupić:


  • w wiÄ™kszoÅ›ci ksiÄ™garni jÄ™zykowych już widziaÅ‚am

Uwaga! Konkurs!


Mam do oddania jeden z tych zestawów - ANGIELSKI W KARTECZKACH dla początkujących 1! Wystarczy tylko opisać najciekawszą metodę uczenia się słówek i przesłać ją na mojego maila (wchodzimy w kontakt na blogu i wysyłamy)! Autor najciekawszego sposobu otrzyma zestaw karteczek.

6 komentarzy:

  1. Fiszki z biedronki miały obrazki, oraz wydają się być dość ciekawe i pomocne ;-)
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fiszki mogłyby być trochę twardsze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super podpowiedź, dzięki. Lubię uczyć się z fiszek, bardzo mi to ułatwia życie a nauka wydaje się być zabawniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja sama nie umiem sobie zrobić ładnych, ale chętnie korzystam z tych gotowych. Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  5. Angielski na karteczkach - fajna nazwa:) Ja wychowałam się na fiszkach, sama sobie robiłam z niemieckiego i angielskiego teraz fiszki można kupić gotowe, a nawet są aplikacje na komórkę z fiszkami

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy prowadzisz gdzieÅ› indziej bloga?

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.