Ads Top

Mam dzisiaj coś dla wszystkich uczących się języków obcych samodzielnie ale i nie tylko ;) Całkiem niedawno natknęłam się na bardzo ciekawa stronę do nauki języków wszelakich (można wybrać jakich  chcemy się uczyć). Strona nazywa się busuu i znajdziecie ją guglując lub klikając na napis BUSUU poniżej:



Nauka może być bezpłatna (całkiem przyzwoita zawartość) lub premium (w całkiem przystępnej/konkurencyjnej cenie)

Można tam ćwiczyć przeróżne rzeczy, ale najfajniejsza jest możliwość nawiązania kontaktu i rozmowy z innymi użytkownikami z całego świata również uczących się języków obcych na stronie. Można znaleźć zatem native speakerów i nawiązać z nimi kontakt. 

Poziomy (jeśli chodzi o jęz. angielski): A1, A2, B1, B2

Na plus przemawia też fajny system 'nagradzania uczących się jeżynami busuu' i 'Mój ogród językowy'.


Mój Ogród Językowy

Mogłabym tak jeszcze kilka ciekawych rzeczy dodać, ale polecam sprawdzić samemu, po bezpłatnej rejestracji uruchamia nam się przewodnik po stronie tłumaczący jak można z niej najefektywniej korzystać. Jest też zakładka Przewodnik w której znajdziecie wszelkie wskazówki.

ps. kilka dni temu znalazłam aplikację Busuu na androida na swój telefon grzebiąc w PlayStore, nie sprawdzałam, ale przypuszczam, że na Apple Store tez może być dostępna. Można zatem uczyć się 'przez telefon' ;))



Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.